Dags att plocka fram yllefilten i höstrusket och börja blogga igen.

 
Genom åren har jag haft två bloggar men nu är det ett tag sedan jag slutade att blogga.
Har dock upptäckt att jag har ett behov av att få skriva av mig så därför har jag nu skapat denna nya blogg, yllefilt.
 
Vad kommer bloggen att handla om kanske du undrar?
 
Mestadels häst men även andra djur, natur, och andra aktuella och för mig viktiga ämnen som t.ex vikten av en levande landsbygd.
 
Jag kommer att försöka göra bloggen personlig men ändå inte.
Jag kommer inte att fotografera dagens outfit, lägga ut matbilder eller tipsa om skönhetsprodukter eller nya bantningsmetoder.
 
Jag kommer att skriva om det jag känner att jag behöver skriva.
 
Du ska vara hjärtligt välkommen!
 
 
 
 "Se in i din häst ögon men bli inte rädd för det du ser, sanningen!
Karoline
2017-09-21 @ 18:58:03
URL: http://karoline.me

Åh vad roligt att du börjar blogga igen! Har saknat dig <3

Svar: Tack :)
yllefilt.blogg.se

Karoline
2017-09-21 @ 19:00:21
URL: http://karoline.me

Blev lite för ivrig och skickade för tidigt.
Håller verkligen med om att sanningen syns i deras ögon.

marianne
2017-09-21 @ 21:38:18
URL: http://marresmams.blogg.se

Innan jag skaffade höns kunde jag inte tro att de var så himla sociala och roliga djur....jag förstår att saknaden kan bli stor om man blir tvungen att klara sej utan de.....inte bara för äggen ;)

Svar: Ja, i dagsläget bor jag i lägenhet så det är tyvärr uteslutet med höns men dom är ju bara för underbara och för att inte tala om vilken lyx det är med hemmaägg!
yllefilt.blogg.se

marianne
2017-09-22 @ 09:38:31
URL: http://marresmams.blogg.se

Innan jag flyttade till gården hade jag "raggat" upp en med hus i skogen, som var villig att skaffa höns tillsammans med mej. ..haha, det blev ju inte så eftersom jag flyttade innan det var dags




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yllefilt.blogg.se

Det finns en önskan och ett mål, en strävan att tillsammans finna harmoni.

RSS 2.0