Ålder begränsar inte ett hästintresse.

En av många fantastiska saker med hästar är att ålder inte begränsar människans möjlighet att vara med hästen. 
 
Du kan vara 5år eller 100 och ändå vara med hästen. 
 
En av personerna i min omgivning som jag beundrar är Inger, hon köpte sig en häst i pensionspresent till sig själv. Hon är nu över 70år och rider trots artros regelbundet både i skogen och dressyr. 
 
 
Det är inspirerande !
 
Hejja Inger!
 
Jag hoppas att alla som vill rida, äga, umgås eller bara ha möjlighet att få vara nära hästen när de blir äldre ska ha den möjligheten. Jag hoppas att jag rider och har egen häst när jag är +70...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yllefilt.blogg.se

Det finns en önskan och ett mål, en strävan att tillsammans finna harmoni.

RSS 2.0